Customer Loyalty Specialist
• Experienta recenta in Customer Care, Customer Loyalty, Reclamatii Clienti;
• Foarte bune abilitati de comunicare verbala;
• Cunostinte avansate ale normelor ortografice si orientare catre comunicarea scrisa;
• Ordonat si organizat;
• Punctual si pro activ;
• Orientat catre client si catre gasirea de solutii;
• Atentie mare la detalii;
• Bune abilitati de operare PC;
• Cunostinte de raportare si analiza.
Descrierea jobului:
• Preia toate sesizarile si reclamatiile pentru activitatile de turism ale Companiei;
• Transmite feed-back, atat colegilor cat si clientilor;
• Investigheaza si propune solutii pentru rezolvarea tuturor sesizarilor si reclamatilor, conform procedurilor interne;
• Asigura comunicarea cu clientii pe tot parcursul procesului de solutionare a sesizarilor, pe toate caile de comunicare (telefonic, email, posta etc.);
• Propune imbunatatiri ale politicii si procedurilor de customer care;
• Gestioneaza ralatia cu clientii interni si externi, pe parcursul solutionarii sesizarilor primite;
• Mentine corecta si completa baza de date cu sesizari si reclamatii;
• Mentine legatura cu furnizorii si partenerii in vederea solutionarii sesizarilor gestionate;
• Elaboreaza periodic rapoarte structurate.
Beneficii:
• Abonament medical la o clinica privata;
• Tichete de masa;
• Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
• Abonament Bookster;
• Coffee/Tea corner.
Daca vrei sa faci parte din echipa DERTOUR, te rugam sa ne trimiti un CV la cariere@dertour.ro.