Customer Loyalty Specialist

Candidatul Ideal:
•    Experienta recenta in Customer Care, Customer Loyalty, Reclamatii Clienti;
•    Foarte bune abilitati de comunicare verbala;
•    Cunostinte avansate ale normelor ortografice si orientare catre comunicarea scrisa;
•    Ordonat si organizat;
•    Punctual si pro activ;
•    Orientat catre client si catre gasirea de solutii;
•    Atentie mare la detalii;
•    Bune abilitati de operare PC;
•    Cunostinte de raportare si analiza.

Descrierea jobului:
•    Preia toate sesizarile si reclamatiile pentru activitatile de turism ale Companiei;
•    Transmite feed-back, atat colegilor cat si clientilor;
•    Investigheaza si propune solutii pentru rezolvarea tuturor sesizarilor si reclamatilor, conform procedurilor interne;
•    Asigura comunicarea cu clientii pe tot parcursul procesului de solutionare a sesizarilor, pe toate caile de comunicare (telefonic, email, posta etc.);
•    Propune imbunatatiri ale politicii si procedurilor de customer care;
•    Gestioneaza ralatia cu clientii interni si externi, pe parcursul solutionarii sesizarilor primite;
•    Mentine corecta si completa baza de date cu sesizari si reclamatii;
•    Mentine legatura cu furnizorii si partenerii in vederea solutionarii sesizarilor gestionate;
•    Elaboreaza periodic rapoarte structurate.


Beneficii:
•    Abonament medical la o clinica privata;
•    Tichete de masa;
•    Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate; 
•    Abonament Bookster;
•    Coffee/Tea corner.

Daca vrei sa faci parte din echipa DERTOUR, te rugam sa ne trimiti un CV la cariere@dertour.ro.