Termeni si conditii
Accesand site-ul www.dertour.ro va angajati sa acceptati si sa respectati urmatorii termeni si conditii.
Ofertele de pe site-ul www.dertour.ro sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica oricand tarifele sau descrierile afisate pe site, fara notificare prealabila.
Tariful final al ofertelor afisate pe site se regaseste in ultimul pas al rezervarii, inainte de initierea procesului de plata. Daca doriti informatii suplimentare cu privire la tariful final al ofertelor afisate pe site, va rugam sa contactati agentia noastra la numarul de telefon 0314387321 sau prin email oferte@dertour.ro.
Orice solicitare de rezervare efectuata pe site-ului www.dertour.ro este considerata intentia dumneavoastra ferma de a contracta. Dupa efectuarea rezervarii, aceasta nu mai poate fi anulata/modificata decat cu penalizarea aferenta.
Prin efectuarea rezervarii consumatorul confirma ca a luat cunostinta de faptul ca isi pierde dreptul de retragere. Orice anulare poate fi efectuata doar conform conditiilor contractuale, cu penalizarile aferente.
Daca solicitarea de rezervare este acceptata de catre agentie, veti primi un email prin care veti fi instiintat cu privire la acest aspect, moment in care contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie se considera incheiat.
Rezervarile pot fi cu confirmare imediata sau cu confirmare la cerere.
O rezervare cu confirmate la cerere necesita raspunsul furnizorului partenerului, raspuns care poate fi comunicat in termen de cel mult 10 zile lucratoare de la momentul efectuarii acesteia.
Exista si situatii nedorite in care, desi o rezervare a fost confirmata, furnizorul ne comunica faptul ca nu o mai poate onora. In aceasta situatie, agentia poate anula serviciul pe care l-ati achizitonat, printr-o informare scrisa, urmand ca intreaga suma achitata sa fie restituita in cel mai scurt timp, fara a depasi termenul de 7 zile.
Ulterior incheierii contractului, nu veti putea anula serviciul rezervat decat cu aplicarea penalizarilor aferente.
Orice modificare a serviciului sau a pachetului de servicii de calatorie poate fi efectuata doar cu aprobarea agentiei, si doar in situatia in care clientul/calatorul confirma in scris ca este de acord cu plata taxelor aferente, comunicate de agentie in prealabil, la solicitarea acestuia.
Conditii de plata:
Cu exceptia situatiei in care, la momentul efectuarii rezervarii, pe site sunt mentionate alte termene de plata, se vor aplica cele de mai jos:
La momentul efectuarii rezervarii, se va percepe un avans in cuantum de 20% din contravaloarea serviciului/pachetului;
Diferenta se va achita cu cel putin 30 de zile inainte de plecare.
Prin efectuarea platii confirmati ca ati luat la cunostinta si sunteti de acord cu conditiile Contractului de comercializare a pachetelor de servicii turistice afisat pe pagina agentiei noastre, sectiunea "licente, documente juridice si contractul cu turistul" (care se regaseste in partea de jos a paginii principale).
Conditii de penalizare:
Cu exceptia situatiei in care, la momentul efectuarii rezervarii, pe site sunt mentionate alte termene de penalizare, se vor aplica cele de mai jos:
In cazul in care calatorul renunta la serviciul de calatorie /pachetul de servicii de calatorie, datoreaza Agentiei penalizari dupa cum urmeaza:
20% din contravaloarea pachetului, daca anularea se face in primele 30 de zile de la data incheierii contractului;
100% din contravaloarea pachetului, daca anularea se face dupa 30 de zile de la data incheierii contractului.
De asemenea, penalizarea este de 100% din pretul total al pachetului/serviciului unic in situatia in care calatorul:
nu se prezinta la program;
nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa sau din motive care nu pot fi imputate Agentiei;
nu respecta conditiile generale ale Agentiei, prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achita integral excursia in termenele stipulate;
Toate ofertele de pe site-ul www.dertour.ro sunt valabile in limita locurilor disponibile.
In cazul in care unul dintre servicii devine indisponibil ulterior confirmarii acestuia de catre agentie (ex oferte limitate, overbooking), agentia va incerca sa identifice variante alternative similare. Daca agentia nu identifica variante alternative, sau cele identificate nu sunt agreate de dvs, rezervarea dumneavoastra se va anula iar eventualele sume achitate va vor fi restituite in cel mai scurt timp, fara a depasi termenul legal de 14 zile de la data informarii de anulare.
Toate informatiile cuprinse in oferta de servicii de calatorie si/sau in contractul de servicii de calatorie corespund informatiilor cunoscute la momentul incheierii acestora.
Pretul pachetului/serviciului mentionat in oferta este ferm si nu poate fi modificat decat conform contract/prevederi legale.
Agentia poate modifica pretul contractului, in sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, aratand totodata modul de calcul al majorarilor sau micsorarilor de pret ale contractului si numai daca modificarea are loc ca urmare a schimbarilor legate de pretul transportului de pasageri care rezulta din costul carburantilor sau al altor surse de energie, nivelul taxelor sau al comisioanelor aplicabile serviciilor de calatorie incluse in contract, impuse de parti terte care nu sunt direct implicate in executarea pachetului, inclusiv taxele turistice, taxele de aterizare sau comisioanele de imbarcare sau debarcare in porturi si aeroporturi sau cursul de schimb relevant pentru pachetul respectiv. Preturile stabilite in contract nu pot fi majorate, in niciun caz, in cursul celor 20 de zile calendaristice care preced data plecarii.
In domeniul turismului tarifele sunt dinamice si pot suferi modificari in orice moment. Pretul la care ati contractat ramane ferm si nu poate fi modificat (cu exceptia situatiei mentionate anterior) chiar daca ulterior identificati un pachet de servicii de calatorie identic are un cost mai mic sau mai mare.
Pentru anumite facilitati din unitatea de cazare sau din camera se pot solicita taxe suplimentare, acestea facand parte din politica de pret si servicii a unitatii de cazare. In momentul sosirii la hotel, aveti obligatia de a va informa la receptia hotelului cu privire la acestea. Agentia nu va despagubi clientul/calatorul daca, de ex, la receptie i se vor solicita costuri pentru aerul conditionat sau televizor. Aceste exemple sunt orientative si nu sunt limitative. Taxele de oras nu sunt incluse in costul pachetului si vor fi achitate separate, direct la receptia hotelului. Incepand cu 2024, in Grecia exista obligatia de a plati taxa climatica în functie de categoria de hotel. Taxa nu este inclusa in tariful mentionat in oferta/contract si va fi achitata de catre client la receptia hotelului.
De regula, ora de checkin este ora 16, iar ora de checkout 12, insa acestea tin de propriile politici ale unitatii de cazare si va vor fi comunicate cu exactitate in momentul in care veti ajunge la receptia hotelului. Daca ajungeti in destinatie inainte de ora 16, sau plecati catre aeroport dupa ora 12, nu vi se va permite accesul in camera inafara acestui interval orar. In situatia in care veti ajunge in destinatie noaptea, contravaloarea unei nopti de cazare va fi inclusa in costul pachetului, urmand sa fiti cazat in momentul in care ajungeti la hotel.
In situatia in care veti parasi destinatia dupa lasarea serii, contravaloarea unei nopti de cazare NU va fi inclusa in costul pachetului, urmand sa eliberati camera la ora obisnuita de checkout.
Agentia nu va poate confirma early check in sau late check out. Astfel de servicii pot fi solicitate doar de catre pasager la receptia unitatii de cazare, orice costuri aferente acestor servicii fiind in sarcina exclusive a pasagerului si urmand a fi achitate direct la hotel.
Excursiile optionale achizitionate in destinatie nu sunt parte a pachetului de servicii de calatorie. Orice reclamatie cu privire la acestea poate fi adresata furnizorului, la fata locului.
De regula:
- Demipensiune inseamna ca veti beneficia de mic dejun si cina (bauturile si cina nu sunt incluse in pret);
- Pensiune completa inseamna ca veti beneficia de mic dejun, pranz, cina (bauturile la pranz si cina nu sunt incluse in pret);
- All Inclusive (AI) inseamna ca veti beneficia de toate mesele principale (mic dejun, pranz, cina), bauturi racoritoare, dar si alcoolice locale, snacks-uri, si bauturi si gustari in zonele de piscina ori alt bar amenajat pe plaja, in functie de infrastructura de servire a mesei si a bauturilor pusa la dispozitie de hotel;
- Ultra All Inclusive (UAI) inseamna ca veti beneficia de toate facilitatile standard de mai sus, din pachetul all incluisve, iar pe langa asta veti avea parte si de bauturi alcoolice si non alcoolice de import, dar și de cocktail-uri speciale locale, gustari intre mese.
Indiferent de conceptul de masa achizitionat, o parte din serviciile sau mesele/bauturile oferite de hotel pot fi contra cost. Aceste informatii va pot fi puse la dispozitie de catre reprezentantii unitatii de cazare sau de catre agentie, la solicitarea dumneavoastra expresa.
Unitatea de cazare isi rezerva dreptul de a modifica produsele incluse in fiecare concept (ex: sa excluda un anumit preparate sau o anumita bautura din meniu) fara o informare in prealabil. Aceasta modificare nu atrage dupa sine dreptul de renuntare la servicii.
Agentia nu este raspunzatoare pentru situatia in care autoritatile limiteaza consumul de alcool in destinatie (ex: perioada Ramadanului).
Camerele se repartizeaza de catre administratia hotelului, in functie de disponibilitate si de categoria confirmata pe voucher. Acest lucru nu poate fi predeterminat sau influentat de agentiile de turism. Orice problema legate de amplasarea, aspectul, mobilierul, curatenia sau disfunctiile tehnice ale camerei se rezolva direct de catre clienti la receptie, asistati de reprezentantul local. Toate informatiile folosite pentru descrierea Hotelurilor si/sau a Pachetelor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) sunt utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Daca pe voucherul de cazare este mentionat ca beneficiati de o camera cu vedere la mare, aceasta poate fi frontala, laterala sau partiala.
Exista situatii in care, in destinatie/unitatea de cazare pot avea loc lucrari de reparatii/amenajare. Aceste reparatii pot avea loc pe perioada sejurului, agentia neavand nicio raspundere cu privire la acestea. Eventualele reparatii din destinatie/hotel nu pot reprezenta un motiv pentru anularea sau reprogramarea vacantei sau relocarea intr-un alt hotel. Orice astfel de modificare poate fi facuta doar cu costurile aferente, conform contract.
Suntem bucurosi sa acceptam orice solicitari speciale si va asiguram ca vom intreprinde toate demersurile pentru a le indeplini, insa trebuie sa subliniem in mod clar ca acestea depind de furnizorii nostri, si prin urmare nu le putem garanta.
Reclamatii:
In situatia in care, in destinatie, identificati o neconformitate a unui serviciu de calatorie inclus in contractul privind pachetul de servicii de calatorie sau sunteti nemultumit de serviciile turistice primite, aveti obligatia de a intocmi o sesizare in scris la fata locului, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de calatorie contractat, ce se va transmite prompt atat reprezentantului local din destinatie, cat si prestatorului de servicii de calatorie (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentantilor locali ai Agentiei).
Prestatorul de servicii de calatorie si reprezentantul local vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, veti depune o reclamatie in scris, catre Agentia de turism, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, la sediul Agentiei, aceasta urmand ca, in termen de 30 zile calendaristice, sa comunice calatorului despagubirile care i se cuvin, dupa caz.
In situatia in care nu indepliniti obligatiile mentionate anterior, Agentia este exonerata de orice raspundere cu privire la deficientele semnalate.
Datele de contact pentru asistenta, cat si datele de contact ale agentiei sunt mentionate pe voucherul de calatorie. De asemenea, datele de contact ale agentiei se regasesc in contactul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie.
Daca oricare dintre serviciile de calatorie nu se executa in conformitate cu prevederile contractuale, Agentia remediaza neconformitatea, cu exceptia unuia din urmatoarele cazuri:
a) neconformitatea nu poate fi remediata;
b) remedierea implica cheltuieli disproportionate, tinând cont de anvergura neconformitatii si de valoarea serviciilor de calatorie afectate.
c) neconformitatea reiese in urma unor circuimstante imprevizibile.
Daca Agentia nu remediaza neconformitatea, calatorul are dreptul de a beneficia de o reducere corespunzatoare a pretului, cu exceptia cazului in care neconformitatea este imputabila calatorului.
Calatorul ia act si accepta interdictia de a face publicitate negativa Agentiei si serviciilor prestate de aceasta, fara ca procedura de inregistrare si solutionare a reclamatiilor prevazuta mai sus, dar si in contractul incheiat intre parti, sa fi fost indeplinita. Nerespectarea acestei prevederi da dreptul Agentiei sa solicite Calatorului/Responsabilului Calatorului, prin intermediul instantelor judecatoresti despagubiri corespunzatoare prejudiciului suferit.
Vor fi luate in considerare numai reclamatiile facute in nume personal.
Agentia recomanda incheierea politelor de asigurare medicale si storno. De regula, o polita de asigurare medicala include riscul de imbolnavire in destinatie. De regula, polita storno acopera decesul, imbolnavirea grava, brusca, sau accidentul asiguratului (ori ale sotului/sotiei, ale unei rude de gradul I), ranirea ca urmare a unui accident, insa acestea difera de la o societate de asigurari la alta. Riscurile/costurile acoperite de polita de asigurare sunt strict cu caracter informativ, informatiile complete regasindu-se exclusiv in conditiile generale de asigurare aferente, ce vor fi puse la dispozitia calatorului la solicitarea acestuia, de a i se incheia o polita de asigurare.
Proprietatea intelectuala
Prin proprietate intelectuala sunt definite, drepturile de autor si drepturile conexe astfel cum sunt reglementate de dispozitiile legii nr. 8/1996 cu completarile si modificarile ulterioare.
Continutul paginii www.dertour.ro este protejat prin legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe cu modificarile si completarile ulterioare.
Se interzice copierea, reproducerea sau extragerea materialelor, datelor si informatiilor pentru a fi utilizate in scopul obtinerii direct sau indirect de avantaje economice pentru sine sau pentru altul. Prin utilizare in scopuri economice se intelege orice utilizare care depaseste cadrul personal sau cercul unei familii.
Se interzice realizarea, fara acordul proprietarului, de interconectari intre pagina de web www.dertour.ro si alte pagini web. Daca totusi asemenea interconectari se produc fara acordul proprietarului acesta este exonerat de orice consecinta juridica care ar putea rezulta. Sunt strict interzise orice fel de modificari, alterari de date sau impiedicari de folosire partiala sau totala a datelor furnizate de pagina web www.dertour.ro, inclusiv in vederea producerii de consecinte juridice si /sau obtinerii de avantaje materiale pentru sine sau pentru altul. De asemenea, sunt interzise orice fel de tranferuri de date, fara autorizarea expresa a proprietarului paginii de web www.dertour.ro.
Pentru orice incalcare a drepturilor sale, proprietarul are dreptul sa actioneze atat pe cale civila cat si penala potrivit legislatiei in vigoare.
TRAVEL BRANDS SA are dreptul de a solicita sanctiuni impotriva oricarui tert a caror actiuni sunt de natura sa puna in pericol in orice mod pagina web www.dertour.ro sau sa-i afecteze securitatea si/sau credibilitatea.
Riscul de insolventa al Travel Brands SA este asigurat prin scrisoarea de garantie bancara nr. 34GBE2021-7616 si prin amendamentul nr. 3 din data de 18.01.2024, valabila pana in data de 28.02.2025.
Contractele carora li se aplica acesti termeni sunt guvernate de legea romana. Toate litigiile care decurg din contractele cărora li se aplică aceste condiții vor fi soluționate de instanțele judecatoresti din Bucuresti, Romania. Premergator acestei etape, aveti posibilitatea de a apela la mediere sau la Solutionarea alternativa a litigiilor (“SAL”), un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se ofera posibilitatea de solutionare a litigiilor pe care le pot avea cu comerciantii, atunci când se confrunta cu o problema legata de achizitionarea unui produs sau serviciu.
Astfel, reclamatiile impotriva comerciantilor sunt prezentate voluntar de catre consumatori, urmând a fi solutionate intr-un mod independent, impartial, transparent, rapid si echitabil.
Directia de solutionare alternativa a litigiilor (Directia SAL) din cadrul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (“ANPC”), are competenta sa solutioneze alternativ litigii nationale si transfrontaliere izvorâte din contractele de vânzari sau din contractele de prestari servicii incheiate cu un comerciant care desfasoara activitati in România, in sectoarele de activitate in care ANPC este competenta.
Cererea de aplicare SAL, Lista de consilieri SAL, Procedura SAL, si legislatia aplicabila poate fi consultata aici -
http://www.anpc.gov.ro/categorie/1271/sal.
Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal
Orice data cu caracter personal comunicata si prelucrata cu ocazia utilizarii paginii web www.dertour.ro este supusa prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, conform Politicii de protectie a datelor care poate fi consultata aici.
Notificari
In masura in care doriti sa semnalati vreo problema sau sa transmiteti vreo sugestie cu privire la pagina web www.dertour.ro, o puteti face in scris la adresa de mail web@dertour.ro.
Acesti termeni si conditii sunt aplicabili pentru toti clientii Travel Brands, avand sediul social in Bucuresti, Strada Reinvierii 3-5, Etaj 1, Sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/5790/2018, CUI RO 39257566 si fac parte integranta la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie incheiat intre agentie si client. Contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie se regaseste pe site-ul dertour.ro, sectiunea “Licente, documente juridice si contractul cu turistul”. Prin achitarea facturii, clientul confirma ca a primit contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie/oferta de servicii de calatorie sau ca a luat cunostinta de prevederile acestuia de pe site-ul www.dertour.ro, si se obliga sa le respecte.
Acesti termeni si conditii pot fi modificati oricand, fara nicio notificare prealabila.