Cumpararea unui pachet turistic
Pot cumpara vacante DERTOUR online?
Prin intermediul site-ului nostru, poti achizitiona vacanta dorita direct de pe site-ul nostru. Comanda finalizata cu plata online a unui pachet turistic asigura automat confirmarea locurilor si a beneficiilor incluse.
Merita mai mult sa iti rezervi o vacanta first-minute sau una last minute?
Cand rezervi o vacanta first minute, te poti bucura de cele mai mari discount-uri oferite de hotel, dar si de disponibilitate in perioada dorita, dar mai ales la hotelul dorit, cel care corespunde cu dorintele si nevoile tale si ale familiei tale.
Prin achizitionarea unei vacante in ultimul moment (last minute) iti vei alege vacanta din locurile ramase la zbor, dar si din hotelurile ramase disponibile in oferta. Daca iti vei dori sa calatoresti intr-o perioada solicitata (ex. Sarbatori, vacanta copiilor etc) sau vrei sa iti petreci vacanta la un anumit hotel, trebuie sa stii ca de obicei aceste optiuni sunt epuizate la scurt timp dupa lansarea ofertei, ceea ce inseamna ca nu vei mai gasi disponibilitate in last minute.
Cum platesc vacanta?
- 1. Intr-un cont bancar furnizat de catre noi (numarul de rezervare sau numarul facturii trebuie atribuit la “detalii plata”)
Cont RON: RO43 BRDE 445S V168 3364 4450
RO19 BTRL RONC RT04 8688 4801
RO74 TREZ 7005 069X XX01 4644
Cont EUR: RO73 BRDE 445S V168 3401 4450
RO66 BTRL EURC RT04 8688 4801
2. Plata online printr-un link de plata PayU, securizat
3. In numerar sau cu cardul bancar in una din agentiile noastre
4. Cu cardul, in rate (https://dertourro.stg.dtweb.cz/vacante-in-rate )
5. Cu voucher cadou
6. Prin voucher Benefit, pentru membrii platformei
7. Prin card de vacanta, pentru vacantele in Romania
De unde stiu ca plata a fost procesata?
Poti verifica oricand statusul platii pe site-ul web, in sectiunea Client online, din lista generala a platilor, dupa ce ai introdus numarul de rezervare si adresa de e-mail sau direct la consultantul tau de turism care a procesat rezervarea.
Pana cand trebuie sa platesc avansul si diferenta de plata pentru vacanta? Dar serviciile suplimentare?
Primul avans trebuie platit la intocmirea contractului, iar diferenta de plata cu cel tarziu 30 de zile înainte de plecare. Intre achitarea avansului si plata finala, aveti posibilitatea de a achita vacanta dumneavoastra treptat (ex. In fiecare luna o suma pe care o stabiliti dvs.) Unele servicii s pot fi achizitionate suplimentar, iar acestea au propria politica de plata (ex. Asigurarile medicale si storno trebuie achitate la intocmirea contractului/ofertei de servicii de calatorie).
Vreau sa-mi schimb pachetul turistic ales. Cum trebuie sa procedez?
In acest caz, in functie de modalitatea de achizitie a pachetului turistic, te rugam sa te adresezi consultantului de turism cu care ai incheiat contractul initial. Consultantul va verifica conditiile de modificare specifice pachetului ales. In cazul in care a fost achizitionat online, te rugam sa ne contactezi la oferte@dertour.ro
Documente si asigurare
Ce acte/documente am nevoie pentru concediu?
Poti consulta pagina noastra cu informatii generale legate de documentele de calatorie (https://dertourro.stg.dtweb.cz/acte-calatorie ), insa informatii actuale despre documentele de calatorie necesare si alte conditi de intrare pot fi gasite pe site-ul web al Ministerului Afacerilor Externe al Romaniei: https://www.mae.ro/travel-conditions. Poti verifica cerintele pentru pasaport si viza la ambasada de destinatie relevanta.
In cazul in care calatoresti in tarile Uniunii Europene, spatiul Schengen sau in tari care au semnat un acord bilateral cu Romania, actul de identitate cardul va fi suficient pentru vacanta ta. Trebuie sa ai un pasaport pentru alte tari. Atentie, unele tari solicita ca pasaportul sa fie valabil pentru cel putin 6 luni la momentul intrarii (sau intoarcerii) (de exemplu, Aruba, Bahamas, Barbados, Brazilia, Republica Dominicană, Egipt, Insulele Capului Verde, Kenya, Madagascar, Maldive, Mauritius , Mexic , Oman, Panama, Emiratele Arabe Unite, Thailanda, Zanzibar). Daca ai optat pentru o croaziera, trebuie sa stii ca indiferent de destinatie, va trebui sa calatoresti in baza pasaportului electronic.
Te rog sa te asiguri ca indeplinesti toate conditiile de calatorie in afara Romaniei, specifice destinatiei alese. Indeplinirea formalitatilor de trecere a frontierelor cade in totalitate in sarcina caltorului. Daca pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre calator a unor formalitati suplimentare (de ex. calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele calatorului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei, etc), calatorul are obligatia de a indeplini toate cerintele legale. Pentru o informare optima, iti recomandam si consultarea site-ului http://www.politiadefrontiera.ro.
In cazul in care calatoresti in tarile Uniunii Europene, spatiul Schengen sau in tari care au semnat un acord bilateral cu Romania, actul de identitate cardul va fi suficient pentru vacanta ta. Trebuie sa ai un pasaport pentru alte tari. Atentie, unele tari solicita ca pasaportul sa fie valabil pentru cel putin 6 luni la momentul intrarii (sau intoarcerii) (de exemplu, Aruba, Bahamas, Barbados, Brazilia, Republica Dominicană, Egipt, Insulele Capului Verde, Kenya, Madagascar, Maldive, Mauritius , Mexic , Oman, Panama, Emiratele Arabe Unite, Thailanda, Zanzibar). Daca ai optat pentru o croaziera, trebuie sa stii ca indiferent de destinatie, va trebui sa calatoresti in baza pasaportului electronic.
Te rog sa te asiguri ca indeplinesti toate conditiile de calatorie in afara Romaniei, specifice destinatiei alese. Indeplinirea formalitatilor de trecere a frontierelor cade in totalitate in sarcina caltorului. Daca pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre calator a unor formalitati suplimentare (de ex. calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele calatorului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei, etc), calatorul are obligatia de a indeplini toate cerintele legale. Pentru o informare optima, iti recomandam si consultarea site-ului http://www.politiadefrontiera.ro.
Unde este nevoie de viza si cat costa?
In cazul calatoriei in anumite destinatii care necesita obtinerea unei vize, iti recomandam consultarea site-ului: http://www.mae.ro/node/1422, pentru informatii complete privind regimul vizelor.
Au nevoie si copiii de un document de calatorie?
Da. Toti copiii trebuie sa aiba propriul document de calatorie– certificate de nastere/carte de identitate sau pasaport, in functie de destinatia aleasa.
Ce fel de asigurare ar trebui sa inchei?
In agentiile DERTOUR sau prin intermediul consultantului tau de turism care se ocupa de rezervarea ta facuta online pe www.dertour.ro iti punem la dispozitie diverse asigurari de calatorie, asigurari medicale si asigurari storno.
Asigurarile medicale acopera urgentele medicale, neprevazute, care pot sa apara in destinatie, la momentul calatoriei, iar polita storno acopera riscul neprevazut al anularii calatoriei, de la momentul rezervarii, pana la momentul calatoriei.
De regula, o polita storno acopera decesul, imbolnavirea grava, brusca, sau accidentul asiguratului (ori ale sotului/sotiei, ale unei rude de gradul I), ranirea ca urmare a unui accident, insa riscurile asigurate de polita storno difera de la o societate de asigurari la alta.
Riscurile/costurile acoperite de polita de asigurare sunt strict cu caracter informativ, informatiile complete regasindu-se exclusiv in conditiile generale de asigurare aferente, ce vor fi puse la dispozitia calatorului la solicitarea acestuia, de a i se incheia o polita de asigurare.
In cazul in care calatorii detin o polita de asigurare storno sau au fost testati Covid pozitiv, test recoltat cu cel mult 72 de ore inainte de data plecarii in sejur (indiferent daca detin sau nu o polita de asigurare) agentia de turism NU va fi tinuta raspunzatoare pentru starea de sanatate a calatorilor, indiferent de decizia Societatii de Asigurari de a acoperi sau nu riscul imbolnavirii. In eventualitatea deschiderii unui dosar de dauna cu asiguratorul agentia de turism nu este raspunzatoare de sumele aprobate ca despagubire de catre asigurator, in relatia cu calatorul.
Asigurarile medicale acopera urgentele medicale, neprevazute, care pot sa apara in destinatie, la momentul calatoriei, iar polita storno acopera riscul neprevazut al anularii calatoriei, de la momentul rezervarii, pana la momentul calatoriei.
De regula, o polita storno acopera decesul, imbolnavirea grava, brusca, sau accidentul asiguratului (ori ale sotului/sotiei, ale unei rude de gradul I), ranirea ca urmare a unui accident, insa riscurile asigurate de polita storno difera de la o societate de asigurari la alta.
Riscurile/costurile acoperite de polita de asigurare sunt strict cu caracter informativ, informatiile complete regasindu-se exclusiv in conditiile generale de asigurare aferente, ce vor fi puse la dispozitia calatorului la solicitarea acestuia, de a i se incheia o polita de asigurare.
In cazul in care calatorii detin o polita de asigurare storno sau au fost testati Covid pozitiv, test recoltat cu cel mult 72 de ore inainte de data plecarii in sejur (indiferent daca detin sau nu o polita de asigurare) agentia de turism NU va fi tinuta raspunzatoare pentru starea de sanatate a calatorilor, indiferent de decizia Societatii de Asigurari de a acoperi sau nu riscul imbolnavirii. In eventualitatea deschiderii unui dosar de dauna cu asiguratorul agentia de turism nu este raspunzatoare de sumele aprobate ca despagubire de catre asigurator, in relatia cu calatorul.
Cum se procedeaza in cazul unui eveniment de asigurare?
Daca are loc un eveniment neprevazut inainte de inceperea vacantei, te rugam sa contactezi direct furnizorul asigurarii de calatorie, la numarul de telefon afisat pe polita de asigurare.
In cazul in care evenimentul neprevazut are loc in timpul vacantei, contacteaza serviciul de asistenta (numarul de telefon al serviciului de asistenta este furnizat impreuna cu informatiile de plecare - se aplica clientilor cu contract de asigurare incheiat prin agentia noastra de turism).
Te rugam sa raportezi incidentul catre firma de asigurare imediat sau in cel mai scurt timp posibil. Compania de asigurari iti va transmite exact documentele de care ai nevoie pentru a deschide dosarul de dauna. Pe langa formular e posibil sa iti fie solicitate si alte documente si facturi (de exemplu, raport medical, confirmarea rezervarii cu anulare etc).
In cazul in care evenimentul neprevazut are loc in timpul vacantei, contacteaza serviciul de asistenta (numarul de telefon al serviciului de asistenta este furnizat impreuna cu informatiile de plecare - se aplica clientilor cu contract de asigurare incheiat prin agentia noastra de turism).
Te rugam sa raportezi incidentul catre firma de asigurare imediat sau in cel mai scurt timp posibil. Compania de asigurari iti va transmite exact documentele de care ai nevoie pentru a deschide dosarul de dauna. Pe langa formular e posibil sa iti fie solicitate si alte documente si facturi (de exemplu, raport medical, confirmarea rezervarii cu anulare etc).
Cand si cum voi primi instructiunile mele de plecare?
Vei primi instructiuni de plecare cel mai devreme cu 7 zile inainte de inceperea vacantei, iar cel mai tarziu cu 24h inainte de calatorie. In instructiuni vei afla toate detaliile despre plecarea ta, precum ora de plecare si de sosire la aeroport si greutatea maxima admisa a bagajelor. Odata cu instructiunile de plecare, vei primi si toate documentele necesare - confirmarea zborului, confirmarea cazarii si confirmarea asigurarii (daca ai incheiat o asigurare de calatorie prin agentia nosatra de turism).
Inainte de plecare
Cu cat timp inainte de plecare ar trebui să ajung la aeroport?
Recomandam sosirea in aeroport la terminalul de plecare cu 3 ore înainte de plecarea programată. Numarul biroului care se ocupa de zborul tau il gasesti pe panoul de plecare, din aeroport. Pentru identificarea zborului, datele obligatorii sunt numărul zborului si ruta, date care poate fi gasit in instructiunile de plecare.
Iti recomandam sa vii la check-in cat mai devreme posibil. Compania aeriana incearca intotdeauna sa aloce locuri pentru familii/grupuri unul langa celalalt, totusi, in caz de sosire tarzie, exista riscul ca locurile unul langa celalalt sa fie deja alocate pasagerilor care au ajuns mai devreme la aeroport.
Iti recomandam sa vii la check-in cat mai devreme posibil. Compania aeriana incearca intotdeauna sa aloce locuri pentru familii/grupuri unul langa celalalt, totusi, in caz de sosire tarzie, exista riscul ca locurile unul langa celalalt sa fie deja alocate pasagerilor care au ajuns mai devreme la aeroport.
Cum este procesul de check-in?
La check-in, trebuie sa prezinti un document de calatorie valabil, biletul de calatorie si sa predai bagajele pentru check-in (poti lua cu tine bagajele de mana la bordul avionului, daca aceste corespund greutatii si dimensiunilor acceptate). Vei primi apoi o carte de imbarcare si o confirmare a numarului de bagaje predate catre compania aeriana.
Dupa check-in, vei trece la controlul pasapoartelor si a bagajelor de mana, unde vei prezenta documentul de calatorie si cartea de imbarcare.
In zona de tranzit, pana la imbarcare, poti folosi timpul pentru cumparaturi sau pentru a savura masa in aeroport. Totusi, te rugam sa nu pierzi din vedere ora marcata pe cartile de imbarcare, ora la care trebuie sa te prezinti la portile de imbarcare.
Te rugam sa ajungi la ora indicata pe cartea de imbarcare si pe panourile informative pentru a te urca in avion.
Dupa check-in, vei trece la controlul pasapoartelor si a bagajelor de mana, unde vei prezenta documentul de calatorie si cartea de imbarcare.
In zona de tranzit, pana la imbarcare, poti folosi timpul pentru cumparaturi sau pentru a savura masa in aeroport. Totusi, te rugam sa nu pierzi din vedere ora marcata pe cartile de imbarcare, ora la care trebuie sa te prezinti la portile de imbarcare.
Te rugam sa ajungi la ora indicata pe cartea de imbarcare si pe panourile informative pentru a te urca in avion.
Familiile cu copii sunt inregistrate cu prioritate?
Familiile cu copii mici pot folosi serviciile de check-in prioritare la aeroport, daca compania aeriana ofera acest tip de serviciu.
Exista restrictii privind numarul de bagaje si greutatea acestora?
Companiile aeriene stabilesc limite de greutate si dimensiune atat pentru bagajele de cala, cat si pentru bagajele de mana, care pot fi gasite in instructiunile de plecare.
Ce se intampla daca bagajul meu este mai greu decat limita de greutate?
Daca bagajul depaseste greutatea permisa, te rugam sa verifici cu consultantul tau de turism daca se poate percepe greutate suplimentara pentru un anumit zbor.
Cum ramane cu transportul echipamentului sportiv si a bagajelor in exces?
Daca doresti sa iei, de exemplu, o bicicleta, o placa de surf, un echipament de golf sau de scufundari sau alte bagaje excesive in vacanta, te rog sa ne transmiti acest lucru cu mai mult timp înainte d eplecare. Transportul unor astfel de bagaje este supus unei taxe si sunt limitate ca numar si depinde de capacitatea companiei aeriene.
In avion
Ce pot lua cu mine in avion?
Bagajul de mana nu include obiecte ascutite precum foarfece, pile, deschizatori de conserve, cutite etc. Poti lua la bordul avionului doar lichide si geluri in recipiente de pana la 100 ml. Toate pachetele trebuie plasate intr-o punga de plastic transparenta resigilabila cu o capacitate maxima de 1 litru de persoana. Medicamentele si preparatele dietetice, inclusiv hrana pentru copii pe durata zborului, pot fi transportate în bagajul de mana.
Nu aseza obiecte fragile sau valoroase (bani, cecuri, carti de credit, camere foto, documente personale, camere foto si alte dispozitive electronice, bijuterii etc.) in bagajele de cala - astfel de articole apartin bagajului de mana, deoarece compania aeriana nu este responsabila pentru pierderea sau deteriorarea acestora.
La bagajul de mana, daca vei calatori cu un bebelus (0-2 ani), vei putea lua o geanta mica cu cele necesare zborului: biberon, apa, mancare, servetele, pampers etc. Te rog sa ai in vedere ca aceste obiecte trebuie ajustate nevoilor pe parcursul zborului si nu pentru toata vacanta.
Nu aseza obiecte fragile sau valoroase (bani, cecuri, carti de credit, camere foto, documente personale, camere foto si alte dispozitive electronice, bijuterii etc.) in bagajele de cala - astfel de articole apartin bagajului de mana, deoarece compania aeriana nu este responsabila pentru pierderea sau deteriorarea acestora.
La bagajul de mana, daca vei calatori cu un bebelus (0-2 ani), vei putea lua o geanta mica cu cele necesare zborului: biberon, apa, mancare, servetele, pampers etc. Te rog sa ai in vedere ca aceste obiecte trebuie ajustate nevoilor pe parcursul zborului si nu pentru toata vacanta.
In avion se ofera mancare si bautura?
In functie de durata zborului si de politica companiei aeriene, poti primi mancare si o bautura racoritoare, cafea sau ceai.
Pot alege unde sa stau in avion?
Locurile in aeronava pot fi garantate doar daca acestea sunt contracost. Exista posibilitatea de a rezerva un loc preferential, insa doar pe anumite curse, motiv pentru care te rugam sa verifici impreuna cu consultantul tau de turism aceasta varianta. In aeroport, la ghiseul de check-in iti poti exprima dorinta in ceea ce priveste locul in aeronava (ex. La fereastra, la culoar), iar in functie de disponibilitate, acest loc iti va fi oferit.
In vacanta
Voi plati vreo taxa de sedere sau taxa turistica?
Unele destinatii impun turistilor sa plateasca taxe de sedere si taxe turistice. Aceste taxe sunt colectate de catre autoritatile locale din fiecare destinatie si se achita la receptia hotelului.
Care este ora de check-in si check-out?
Conform standardelor internationale, ai dreptul la cazare, masa si alte servicii hoteliere dupa ora 14:00. Daca ajungi la hotel mai devreme, receptia va aranja de obicei sa poti depozita bagajele pana cand camera este pregatita.
Camerele trebuie eliberate cel tarziu pana la ora 12.
Camerele trebuie eliberate cel tarziu pana la ora 12.
Este posibil sa fac check-in mai devreme/sa eliberez camera mai tarziu?
In cazul sosirilor devreme de dimineata, iti recomandam sa achizitionezi serviciul „early check-in”, datorita caruia vei fi cazat imediat. In cazul unei plecari tarzii de la destinatie, iti recomandam achizitionarea serviciului „late check out”, care iti da dreptul de a utiliza cazarea si toate serviciile pana la ora plecarii spre aeroport. In functie de disponibilitatea hotelului, poti solicita la receptie sa beneficiezi de late check-out, adica sa eliberezi camera dupa ora 12. Aceste serviciu poate fi confirmat doar in ziua decazarii sau cel mai devreme in ziua anterioara si de regula este contracost.
De cand am dreptul la mese?
Mesele incep cu prima masa dupa check-in la hotel (la sosirea la hotel seara tarziu, masa incepe cu micul dejun a doua zi) si se termina cu ultima masa inainte de check-out de la hotel (la parasirea hotelului).
Ce include demipensiune/pensiune completa/all inclusive si ultra all inclusive?
• Demipensiune = mic dejun si cina (bauturile si cina nu sunt incluse in pret)
• Pensiune completa = mic dejun, pranz, cina (bauturile la pranz si cina nu sunt incluse in pret)
• All inclusive = 3 mese, gustari si bauturile, insa recomandam sa vezi descrierea conceptului pe pagina hotelului de pe site sau solicita conceptul de masa al hotelului catre consultantul tau de turism (programul real poate diferi si este pe deplin de competenta furnizorului de cazare)
• Ultra all inclusive = 3 mese, gustari si bauturile (de regula, in regimul ultra all inclusive beneficiezi inclusive de bauturi alcoolice de brand international), insa recomandam sa vezi descrierea conceptului pe pagina hotelului de pe site sau solicita conceptul de masa al hotelului catre consultantul tau de turism (programul real poate diferi si este pe deplin de competenta furnizorului de cazare)
• Pensiune completa = mic dejun, pranz, cina (bauturile la pranz si cina nu sunt incluse in pret)
• All inclusive = 3 mese, gustari si bauturile, insa recomandam sa vezi descrierea conceptului pe pagina hotelului de pe site sau solicita conceptul de masa al hotelului catre consultantul tau de turism (programul real poate diferi si este pe deplin de competenta furnizorului de cazare)
• Ultra all inclusive = 3 mese, gustari si bauturile (de regula, in regimul ultra all inclusive beneficiezi inclusive de bauturi alcoolice de brand international), insa recomandam sa vezi descrierea conceptului pe pagina hotelului de pe site sau solicita conceptul de masa al hotelului catre consultantul tau de turism (programul real poate diferi si este pe deplin de competenta furnizorului de cazare)
Va fi disponibil un delegat in vacanta?
In majoritatea destinatiilor, reprezentantii agentiei de turism DERTOUR sunt disponibili pentru clientii nostri. Acestia organizeaza intalniri de informare, care au loc cel putin odata in timpul sederii.
In cazul în care apare o problema in timpul sederii tale, poti contacta reprezentantului local la numarul de telefon afisat in materialele informative pe care le vei primi la sosirea la destinatie. Din motive de capacitate, reprezentatul nu poate insoti toate transferurile catre/de la hotel.
In cazul în care apare o problema in timpul sederii tale, poti contacta reprezentantului local la numarul de telefon afisat in materialele informative pe care le vei primi la sosirea la destinatie. Din motive de capacitate, reprezentatul nu poate insoti toate transferurile catre/de la hotel.