Sales Service Agent

Ce ne dorim noi?

•    Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 1 an intr-un departament de Call Center/Customer Care;
•    Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; 
•    Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; 
•    Sa fii autodidact si cu sprit de initiativa;
•    Sa fii capabil sa desfasori mai multe proiecte simultan;
•    Sa ai atitudine deschisa si pozitiva;
•    Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office (Outlook, Word, Excel);
•    Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.

Cu vei face tu?

•    Vei gestiona rezervarile facute de catre consultantul de turism-vanzatorul; 
•    Vei gestiona cererile de servicii suplimentare, inclusiv rezervarea, facturarea si incasarea corecta a acestora;
•    Vei verifica contractele emise pentru rezervari;
•    Vei gestiona modificarile si anularile tururilor pasagerilor;
•    Vei gestiona situatia debitelor la nivelul intregului departament;
•    Vei prelua reclamatiile venite si te vei asigura de solutionarea lor;
•    Vei efectua diverse sarcini ad-hoc, pe baza instructiunilor primite din partea managerului.

Beneficii:

•    Abonament medical la o clinica privata;
•    Tichete de masa;
•    Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
•    Abonament Bookster;
•    Coffee/tea corner.

Activitatea se desfasoara exclusiv de la birou.