Specialist Salarizare & Administrare Personal (Payroll & HR Admin)

Candidatul Ideal:

•    Studii superioare;
•    Experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara (intr-o companie cu peste 200 de angajati);
•    Cunoasterea aprofundata a procesului de salarizare, a legislatiei aplicabile, inclusiv a reglementarilor fiscale in domeniu;
•    Cunoasterea prevederilor Codului muncii si a aspectelor privind administrarea personalului;
•    Experienta minimum 3 ani in utilizarea unui soft de salarizare & administrare personal – HCM Charisma reprezinta un avantaj;
•    Cunostinte de lucru MS Office (Outlook, Excel, nivel mediu – avansat);
•    Certificare Inspector salarii si Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj;
•    Persoana de incredere care trateaza cu obiectivitate, discretie si corectitudine aspectele intalnite in activitate;
•    Persoana organizata, ordonata, proactiva, atenta la detalii si orientata spre rezolvarea problemelor;
•    Capacitate de prioritizare a sarcinilor;
•    Capacitatea de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile corect si la timp;
•    Abilitati de comunicare, colaborare si de lucru in echipa.

Descrierea jobului:

•    Gestioneaza intreg procesul de salarizare: introducere date, deduceri, retineri, calcul final salarii, respectand termenele stabilite;
•    Genereaza centralizatorul de salarii ︁ce evidentiaza impozitele si contributiile aferente si intocmeste corect si la timp declaratia 112;
•    Mentine legatura cu institutiile statului: ITMB, depune in termen dosarul de recuperare a concediilor medicale la CASMB, Casa de pensii, A.N.O.F.M.;
•    Mentine legatura cu dezvoltatorul aplicatiei de salarizare;
•    Tine evidenta concediilor medicale, a concediilor de odihna, a fluctuatiei de personal si se asigura ca pontajele sunt intocmite corect si la timp de catre toate departamentele companiei;
•    Centralizeaza datele necesare raportarilor statistice solicitate de catre Institutul National de Statistica;
•    Realizeaza diverse rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
•    Deruleaza operatiuni de administrare personal: intocmeste contracte individuale de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare/suspendare a contractelor, adeverinte solicitate de angajati, documente aferente incetarii contractelor de munca etc.;
•    Inregistreaza in softul de salarizare toate datele aferente contractelor individuale de munca si ulterior transmite in Reges toate modificarile survenite in situatia angajatilor, conform legislatiei si termenelor in vigoare;
•    Urmareste si aplica prevederile legale in domeniul relatiilor de munca si al asigurarilor sociale.

Beneficii:
•    Abonament medical la o clinica privata;
•    Tichete de masa;
•    Tarife preferentiale pentru vacantele proprii;
•    Abonament Bookster, cea mai mare biblioteca corporate;
•    Coffee/Tea Corner.

Activitatea se desfasoara exclusiv de la birou.

Daca vrei sa faci parte din echipa DERTOUR, te rugam sa ne trimiti un CV la cariere@dertour.ro.