Suport Rezervari Turism (Backoffice B2B)

Candidatul Ideal:
•    Experienta in turism (agentie de turism/hotel/call center turism) si cunostinte in operarea sistemelor de rezervari, constituie un avantaj;
•    Limba engleza la un nivel avansat;
•    Disponibilitate la program prelungit la intervale regulate de timp, in baza unui program prestabilit;
•    Persoana ordonata, organizata, punctuala, orientata catre client;
•    Capabila sa respecte dead-line-urile, sa gestioneze situatii cu un nivel ridicat de stres si tenace in atingerea obiectivelor;
•    Comunicativa, sociabila, empatica, pro-activa, team-player;
•    Atentie sporita la detalii.

Descrierea jobului:
•    Va desfasura activitati de back-office (fara a avea contact direct cu clientul); 
•    Va asigura suport tehnic si operational (telefonic/email) ︁in activitatea de rezervare furnizori wholesalers si touroperatori germani pentru reteaua proprie de agentii si pentru partenerii revanzatori;
•    Va oferi clienților informații exacte în concordanța cu standardele companiei si procedurile departamentului;
•    Va colabora cu furnizorii si alte departamente pentru a asigura un raspuns prompt si satisfacator solicitarilor clientilor;
•    Va desfasura activitati administrative ale departamentului (proceduri interne de lucru, flux vouchere, etc); 
•    Va urma procedurile de lucru specifice activitatii desfasurate - respectarea prevederilor legale, precum si interne, vis-a-vis de normele contabile si alte proceduri agreate si implementate in companie.

Postul implica prezenta fizica la birou.

Beneficii:
•    Abonament medical la o clinica privata;
•    Tichete de masa; 
•    Tarife preferentiale pentru vacantele proprii; 
•    Abonament Bookster; 
•    Coffee/Tea Corner.